Csináltál már élő adást a Facebookon, de elégedetlen voltál a nézőszámmal? Ne add fel! Ez a bejegyzés segíteni fog abban, hogy legközelebb többen nézzék az adásodat!
1. Rossz időpontban tartod a Facebook élő adást
Tökéletes időpont nincs, viszont vannak olyan időpontok, amikor többen nézik az élő adást.
Ez alapvetően piacfüggő.
Érdemes megkérdezned a követőidet, hogy mikor lenne számukra alkalmas az adás.
2. Nem elég jó a téma, tartalom
Olyanról beszélsz, ami a követőidet nem érdekli.
Persze az is lehet, hogy a téma jó, csak nem megfelelőek a követőid.
Itt megint az a megoldás, hogy piacot kutatsz. Az ügyfelektől befutó kérdéseket, panaszokat, kifogásokat gyűjtened kell és ebből máris összeáll egy jó kis adás.
Használd a Facebook szavazás funkcióját. Szavaztasd meg, melyik téma érdeklő őket!
3. Nem értesítetted a követőidet, hogy lesz adásod a Facebookon
Ha nem tudják, hogy lesz adás, nem tudnak rá készülni, időt szánni rá, ezért a véletlenre bízod a nézettséget.
Csak azok fogják nézni, akik éppen akkor használják a Facebookot.
Készíthetsz egy baharangozó posztot, Facebook eseményt, küldhetsz ki email-t, amivel oda tudod őket terelni. Érdemes az előtte lévő élő adásban már említeni, hogy mikor lesz és miről lesz szó. De legalább egy héttel korábban elkezdeni beharangozni. Készíthetsz akár beharangozó elő adást is, ami csupán pár perc, amivel ráhangolod a nézőket a témára.
4. Rossz a kép vagy a hang
Ha nem megfelelő a technikai oldala az adásodnak, lehet jó időpontban, szólhat jó témáról, tájékoztathattad is a követőidet, nem fogják nézni, mert élvezhetetlen lesz számukra. Érdemes tesztelni előtte a technikai felszerelést, hogy minden rendben legyen, amikor élő adásba kerülsz.
Tanulj még többet az élőzésről!
Készíts népszerű élő adásokat anélkül, hogy összevissza beszélnél!
Töltsd le az ingyenes Facebook Élő Kisokosomat:
Nézd meg milyen élő adásokat csinálok a Segítség, vállalkozó lettem! Facebook csoportban!