A szöveg vagy kép már nem annyira hatékony az online felületeken, sokkal erőteljesebb a videó, de az igazi király az élő adás, azonban ha rutintalan vagy, nagyon nehéz belekezdeni.
Te is belevágnál, csak épp fogalmad nincs, hogyan kezdj bele és mitől lesz eredményes az élő adásod? Talán nem szeretsz kamera előtt szerepelni vagy félsz a visszajelzésektől?
Vajon mennyi ügyféltől estél már el, mert nem vágtál már bele korábban?
Sánta Csaba
vállalkozásfejlesztő, tanácsadó, tréner
Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.
2017. november 22-én készítettem az első élő adásomat néhány nézőnek, hogy segítsek nekik megfelelő célokat kitűzni 2018-ra. Az adás hossza kb. 1 óra volt, és összesen 4 ember látta és 16 hozzászólás született. Nagyon élveztem, és örülök, hogy akkor ezt megléptem, mert remek főpróba volt.
Azóta már túl vagyok az 50. élő adáson is. Az élő adásoknak köszönhetően a csoport tagjai megismertek engem, elkezdtek bízni bennem, és a vállalkozásom forgalma látványosan fellendült. Az egyik legerősebb hosszútávú ügyfélszerző eszközöm lett az élő adások tartása, hiszen így igazán jó kapcsolatot lehet kialakítani a közönséggel, a csoporttagokkal.
Csupán csak kattintanod kell!
Az adataid megadása után rengeteg új tudás birtokába kerülsz, aminek a segítségével sokkal tudatosabban tudsz belevágni az első élő adásodba!
© 2013-2020. S-Process Kft. | E-mail: info@uzletimodellek.hu | Telefon: 06304742449