fbpx

Ne hagyd, hogy a piac cimkézzen fel a véleményével! 3 tipp az énmárkád fejlesztéséhez

3 tipp az énmárkád fejlesztéséhez

Vajon mit gondol rólad a piacod? Ezt te döntöd el, vagy ők döntik el? Szerintem is-is.
Az biztos, hogy nem szabad hagynod, hogy csak ők döntsenek erről.
Ha te sem akarod hagyni, hogy ők cimkézzenek fel a saját véleményükkel, akkor mindenképpen építs énmárkát.

Az énmárkaépítés egy folyamat.

Segítségével megkülönböztetheted magad másoktól a szakmádban, és értékes hírnevet építhetsz ki.

Íme 3 gyakorlati tipp, amit azonnal felhasználhatsz:

1. Használd a rólad készült profilképet következetesen az összes platformon

Fontos, hogy egy professzionális és barátságos profilképet használj, amely tükrözi a személyiségedet és a márkádat. Használd ezt a képet az összes platformon, beleértve a közösségi médiát, a weboldalad és az e-mail aláírásod. Ez segít abban, hogy könnyen felismerhetővé válj, és egységes márkaidentitást hozz létre.

2. Készíts profi email aláírást

Az e-mail aláírásod nagyszerű módja annak, hogy további információkat adj magadról és a márkádról. Tartalmazza a nevedet, beosztásodat, weboldalad URL-jét és a közösségi média profiljaidra mutató linkeket. Használhatsz egy professzionális sablont is, amely összhangban van a márkáddal.

3. Rendszeresen keress rá magadra az interneten

Fontos, hogy tisztában legyél azzal, hogy mit mondanak rólad az interneten. Keress rá a nevedre a Google-ben és más keresőmotorokban, és olvasd el az eredményeket. Ha bármilyen negatív eredményt találsz, próbáld meg eltávolítani vagy javítani.

További tippek:

  • aktív legyél online,
  • építs kapcsolatokat másokkal a szakmádban,
  • írj blogbejegyzéseket,
  • vegyél részt online beszélgetésekben,
  • járj el iparági eseményekre.

Minél inkább láthatóvá teszed magadat, annál nagyobb eséllyel talál rád a célcsoportod. Ez az alapja a bizalomnak, a kapcsolódásnak és végül a vásárlásnak.

A személyes márkaépítés egy befektetetés, de megéri az időt és a fáradozást. Ha következetesen dolgozol rajta, értékes hírnevet építhetsz ki, ami segít elérni a céljaidat.

Kedvet kaptál?

Az SVL Klubon belül máris belevághatsz a Személyes márka kihívásba.

15 feladatból álló 10 napos online kihívás, amellyel átgondoltabb, frissebb és láthatóbb lesz a személyes márkád.

személyes márka kihívás.- SVL Klub