22 csali tipp

Milyen csalikat lehet adni hírlevélfeliratkozás kapcsán? – 22 csalitipp

A közösségi média kiszámíthatatlan. Felépíthetsz több tízezres követőtábort, gondolhat egyet a szolgáltató és elveheti tőled. Éppen ezért a listaépítés elengedhetetlen a vállalkozások számára. Ennek egyik fontos eszköze a csali.

A 2021. augusztusi Kérdezz! Felelek! élő adásban Tenke-Molnár Eszti kérdését válaszoltam meg, mely így hangzott: “Milyen csalikat lehet adni hírlevélfeliratkozás kapcsán?”.

A válaszom 22 csalitippet tartalmazott.

Ha még nincs listád, de szeretnél a felépítéséhez csalit, akkor nézd meg!
Ha van listád és csalid is, de szeretnél inspirálódni, akkor is nézd meg!

Itt egy is ízelítő belőle:

Az Esztinek a kérdése az úgy hangzott, hogy “Milyen csalikat lehet adni a hírlevélfeliratkozás kapcsán?”.
Azt gondolom, hogy a lista építés fontos, elkerülhetetlen, úgyhogy köszi Eszti a kérdést és nézzük azt, hogy a hírlevél listához kapcsolódóan milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre.

22 eszközt szedtem neked össze. Remélem tudsz majd közülük válogatni, hogy melyik számodra a hasznos és értékes. Igyekeztem abc sorrendbe rakni őket. Ebben a listában van a formátum is meg van a tartalom is.

Merthogy egy csali formátumát sok esetben meghatározza, hogy mi a tartalma. Ugyanakkor sok esetben egy tartalom típus többféle formában is prezentálható
hírlevél feliratkozás céljából.

Nézzük mik is lehetnek, milyen eszközök vannak a kezünkben, mi ez a 22.

1. csali: Audit

Az első az audit, vagy felmérés.

Amikor az ügyfelednek van valamilyen állapota, és lehető, hogy ő ezt nem tudja, hogy jól van-e így, vagy nincs jól így, vagy kíváncsi arra, hogy ez hogyan van, mint van,
akkor ezt az auditot el lehet végezni.

Azt mondod, hogy ha együtt akarsz velem dolgozni, akkor annak az első lépése az, hogy egy auditot csinálunk, Ennek nincsen díja. Ennek az eredményéből fogjuk tudni meghatározni azt, hogy milyen szolgáltatásokat vagy termékeket fogsz tőlem megvásárolni.

Egyszerűen az audittal egy olyan felmérést fogsz készíteni, akár automatikus megoldással, aminek már egy értéke van az ügyfél számára, és hasznos információkat kap tőle, és akkor ez segíthet abban, hogy tovább tudjon lépni a vásárlás irányába.

Természetesen az audit végeredményét a hírlevél feliratkozásért cserébe fogja megkapni.

2. csali: Csekklista

A következő csali a tarsolyunkban, az eszköztárunkban, a csekklista.
Ugye az Eszti, kölyökfoglalkoztató márkát építi (kisgyerekek, hasznos időtöltés stb.). Ott például egyszerűen lehet olyan csekklista, hogy kirándulási csekklista, hogy mit vigyél magaddal egy kirándulásra, vagy egy nyaralási csekklista, vagy amikor oviba megyünk, akkor mit gyűjtsél össze, hogy ha elsőként viszed oviba a gyerekedet stb.

Tehát ilyen csekklistákat lehet gyártani, és akkor a csekklistáknak a segítségével el tudsz odáig jutni, hogy feliratkoztatod őke. Ez egy hasznos eszköz lesz az ő kezükben.

3. csali: Demo

Ezt nem biztos, hogy mindenki fogja tudni használni. Tipikusan szoftvereknél használják, de megoldás lehet egy szoftver vagy egy masszázs esetében is.
Itt van a Szilvi, Aranyosi Szilvi coach-ként tud egy demo ülést tartani, ahol ki tudják próbálni például őt abban, hogy hogyan működik, hogyan dolgozik. Tehát demonstrálni tudja azt, hogy amit csinál, az hogyan néz ki. Nyilván ez feliratkozóknak jár.

Eljönnek kipróbálják és eldönthetik, hogy igénybe veszik-e fizetős formában a Szilvinek a szolgáltatását.

Érdekel a többi csali is?

Nézd vissza teljes adást a Segítség, vállalkozó lettem! Facebook csoportban ezen a linken:
https://www.facebook.com/groups/segitsegvallalkozolettem/posts/892823261308270

Írj kommentet!

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.