Fontos kérdés a nagy álmokkal rendelkező kisvállalkozóknak, akik már csalódtak az ügyfelükben:

Ha lenne egy mód, hogy az ügyfeleid elégedettebbek és hűségesebbek legyenek, őrült árakciók és ajándéközönök nélkül, mit tennél meg ezért?

Ha már te is kaptál negatív ügyfélvisszajelzést, ha te is küzdesz, hogy visszacsábítsd az ügyfeleidet, ez a kihívás segít abban, hogy ezt soha többé ne kelljen átélned.
Indul: 2023. május 5.

Egyre nehezebb elérni, hogy ne az ár miatt döntsenek az ügyfelek?

Elégedetlenek, sokszor reklamálnak?

Nem jönnek vissza és nem ajánlanak tovább?

NYUGI, VAN MEGOLDÁS!

A te problémádra is megoldást tud nyújtani, ha javítasz a vállalkozásodnál az ügyfélélményen!

Egyre elkötelezettebbek lesznek az ügyfeleid, mert pozitív benyomást tettél rájuk.

Javul az elégedettségük és a kapcsolatuk a vállalkozásoddal.

Örömmel ajánlanak tovább vagy hoznak magukkal újabb ügyfeleket.

Versenytársaktól való látható megkülönböztetés

Miről szól ez a kihívás?

A kihívás során 4 feladaton megyünk végig, hogy végeredményként egy olyan kép rajzolódjon ki előtted, amiben az ügyfeleid lojálisabbak, elégedettebbek és boldogabb azáltal, hogy veled üzleteltek.

2023. május 5-től érhető el a 4 feladat és bármikor elvégezheted őket. Viszont csak 2023. májusában tudjuk együtt közösen megvalósítani.

A feladatok elvégzéséhez gondolkodni kell és néhány óra alatt elvégezhetőek.

Minden kihívást úgy állítunk össze, hogy a vállalkozói életbe illeszthető feladatokat tartalmazzon.

Ez egy olyan kihívás, ami arra inspirál és abban segít, hogy magasabb szintre emeld a vállalkozásodban az ügyfélélményt.

Mi NEM ez a kihívás?

Ez nem egy elméleti oktatás, ami magadra hagy. Itt nem kell egyedül megküzdened a feladatokkal.

Ebook kihívás

Kinek szól ez a kihívás?

Ki az, akinek kötelező részt venni?

Akik fontosnak tartják, hogy kimagaslóan elégedett ügyfeleik legyenek.

Akik szeretik, ha az elégedett ügyfeleik továbbajánlják őket.

Akik hisznek abban, hogy jobb egy visszatérő elégedett ügyfél, mint a sok egyszer vásárló ügyfél.

A program nem való neked, ha nem érdekelnek az ügyfeleid,
ha csak egyszeri tranzakcióban gondolkozol és nem pedig hosszútávú együttműködésekben.

Mit kapsz, ha regisztrálsz a kihívásra?

Továbbá hozzáférést kapsz ezekhez a kihívásokhoz is:

Miért hallgass rám?

Sánta Csaba vagyok a Segítség, vállalkozó lettem! megalapítója.

Azért dolgozunk, hogy a nagy álmokkal rendelkező kisvállalkozók olyan könnyen tudják megvalósítani üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Ennek egy fóruma az SVL Klub, ahol olyan pozitív szemléletű, támogató hozzáállással bíró vállalkozók gyűltek össze, akik között neked is ott a helyed.

A kezdetektől fontosnak tartottam, hogy az ügyfeleimtől kapott visszajelzések alapján fejlesszem a programjaimat, szolgáltatásaimat. A mai napig minden rendezvényemen mérem és kutatom az elégedettségüket, hogy egyre jobb és jobb élményt tudjak nekik biztosítani.

Sánta Csaba

Kérlek ezt gondold végig!

Mi összegyűjtöttük neked 4 olyan feladatot, aminek a segítségével magasabb szintre tudod emelni az ügyfeleid élményét.

Mi itt ebben a kihívásban segítünk neked.

Ebook kihívás

Regisztrálj a kihívásrA!

Ez a kihívás az SVL Klub tagoknak elérhető. Csatlakozz, hogy Te is velünk tarthass ebben a kihívásban, hogy az ügyfeleid számára valóban emlékezetes élmény legyen a veled való kapcsolat.

(Az SVL Klub havidíja 4990 Ft/hó (AAM) – Szerinted mennyivel több pénzt fogsz csinálni, ha ebben a kihívásban részt veszel?)

A havi tagságod mellé ezt is megkapod:

Minden hónapban hozunk egy vadonatúj üzleti kihívást (igazából ezek több feladatból álló workshopok, csak mi kihívásoknak hívjuk őket) és a korábbi kihívásokat is teljesítheted. Havonta vonódik le a tagsági díjad és bármikor lemondhatod. Akár ezután a kihívás után is.

Választhatsz éves tagságot is további kedvezményekért és bónuszokért!

Amit mindenképp be kell valljak...

Ebben a kihívásban mindent előre kidolgoztunk, hogy neked csak a megvalósításra kelljen koncentrálni. De helyetted nem fogjuk megcsinálni. Viszont a lehetőség ott van, hogy kérdezz, inspirálódj mások megoldásaiból. És ha elakadnál, akkor a revizor párod is tud támogatást adni.

Nem biztos, hogy egyből érzékelhető lesz az ügyfelek elégedettsége, viszont olyan keretet adunk, ami végig vezet lépésről lépésre, hogy végül összeálljon és elinduljon a saját rendszered.

Téged még mi tart vissza

hogy belevágj ebbe a kihívásba?

Miért foglalkoznék ezzel, amikor nincs semmi időm?

Ez is azt mutatja, hogy neked mennyire fontos, hogy sikeres legyen a vállalkozásod.

Azt persze te is tudod, hogy ebben a nagy elfoglaltságban számos olyan nem szeretem vagy nem értékteremtő elfoglaltság van, amit ha felcserelnél azzal, hogy az ügyfélélményt fejleszted, akkor előrébb jutna a vállalkozásod. Ezért arra bíztatlak, hogy dobj ki néhány felesleges feladatot és inkább dolgozz az ügyfeleid érdekében.

Miért fizetnék én ezért?

Igazad van, jól meg kell gondolni, hogy mire is áldozol pénzt. Ez a hozzáállás fontos vállalkozóként. Ahhoz, hogy még több pénzed legyen elengedhetetlen a fejlesztés, ami pénzbe kerül. Ez a kihívás egyértelműen fejleszteni fogja a vállalkozásodat, ami sokszorosan fog megtérülni. 

4.990 Ft-ért ma már egy könyvet sem kapsz, nem hogy egy olyan megoldást, ami rávesz arra, hogy inspiráltan fejleszd a vállalkozásodat. Nem ez a kihívás a drága, hanem az a sok pénz, ami elmarad azért, mert az elégedetlen ügyfeleid nem jönnek vissza vagy akár a rossz híredet is keltik.

Mi van, ha az én ügyfeleimnek ez nem számít?

Ha te ügyfeleid emberek, akkor vannak érzéseik. Igen, még egy üzleti ügyfélnél is az érzések számítanak. A szimpátia, a benyomás, az összhang. Ha ezek pozitívak, akkor szívesebben fog még akkor is nálad vásárolni, amikor nem te vagy számára a legolcsóbb. Viszont jó kapcsolatot akar ő is veled, mert hálás azért, ahogy törődtél velük. Teszteld le. Ne foglalkozz az ügyfeleiddel, milyen visszajelzéseket fogsz kapni. És azt is, amikor figyelmes vagy velük, akkor milyen visszajelzést kapsz.

Biztos vagyok benne, hogy a második lesz a nyerő. Ezért fontos, hogy ezzel foglalkozz. Gyere, segítünk ebben a kihívásban.

Min tud változtatni egy kihívás?

Az én könyvem egy kihívásnak köszönhetően született meg. Wolf Gábor 2018 nyarán indított egy 30 napos marketing kihívást, amiben részt lehetett venni benne könyvírással is. Így én belevágtam és a 30. napra megvolt a könyvem kézirata. 

Az elmúlt több, mint 1 évben már rengeteg kihívást futtatunk a klubban és öröm nézni, hogy néhány hét alatt mennyi mindent ki tudnak alakítani, fel tudnak építeni a résztvevő vállalkozók. Tehát igenis a kihívások tudnak eredményt hozni. Éppen ezért hiszem, hogy neked is tud segíteni ez a kihívás.

sales-oldal-kihivas

Vajon nem most a legégetőbb, hogy minél több elkötelezett és lojális ügyfelünk legyen?

Mennyi pénzt akarsz még az asztalon hagyni?

Ugye tudod, hogy sosem jön el a tökéletesen ideális időpont?

Pont most jött el az ideje annak, hogy te irányíts és ne a halogass tovább!

Miért várnál?

Ne tedd!

A későbbi éned ezért nagyon hálás lesz neked!

Vágj bele a kihívásba!

Most ne arról dönts, hogy csatlakozol-e a kihíváshoz vagy sem!

Inkább ezeket gondold végig:

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013.
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Barion

© 2023. S-Process Kft. | E-mail: info@segitsegvallalkozolettem.hu | Telefon: +36304742449