Éppen a számítógéped előtt ülsz, és a szokásos ügyfél levelekre válaszolsz, amikor egy újdonsült ügyfeled levelét nyitod meg. Az arckifejezésed gondterheltté válik, és a pulzusod egyből az egekbe ugrik.
Néhány perccel korábban még minden olyan mesés volt. Úgy érezted az ügyfeleid elégedettek, bíznak benned és szeretnek téged. Azonban ez az email, megint felforgatta a lelkiállapotodat.
Egy bosszús belső monológ indul el benned: „Nem hiszem el, hogy már megint ez van! Minden nap azon dolgozom, hogy a legjobbat nyújtsam az ügyfeleimnek, de sosem elég! Mindig van valami, amit hiányolnak! Miért nem értékelik a lelkiismeretes munkámat?!”
Egyre csak erősödik benned az érzés, hogy mindig kevés vagy. Bármit is csinálsz, mindig vannak olyan ügyfelek, akiknek egyszerűen az nem elég. Úgy érzed, hogy egyedül küzdesz a vállalkozásod sikeréért, és senki sem ért meg igazán.
Ez az email tovább erősítette ezt az érzést. Úgy érzed, hogy az ügyfél minden hibát rád hárít, és nem veszi figyelembe a kemény munkát, amit beleteszel a vállalkozásodba.
Muszáj lesz valamit lépned, mert különben híre megy, hogy mégsem vagy olyan jó. Ráadásul, ha még a Google-ön vagy valamilyen közösségi felületen negatív értékelést ad, az akár végzetes is lehet.