fbpx
Ha te is egy olyan kisvállalkozó vagy, aki még nem tudta igazán lenyűgözni az ügyfeleit.

Tudd meg, hol kell fejlődnie a vállalkozásodnak ahhoz, hogy elégedettebbé és hűségesebbé tegye az ügyfeleit hónapokig tartó kutatómunka nélkül!

Tudod, hogy miért nincs kellő számú rajongó és lojális ügyfeled? Ha szeretnéd megtudni, akkor tegyél érte: teszteld le a vállalkozásodat ügyfélélmény szempontjából.

Nem az a gond...

hogy ha nem tudod, mivel és hol okozol csalódást az ügyfeleidnek, hanem az, ha nem tudod, hogy mit kell tegyél ellene.

Próbáltál már alacsony árakat használni,

de ettől nem lettek boldogabbak az ügyfeleid.

Állandóan a szakmai képzéseken ülsz,

hogy még precízebben és eredményesebben tudd végezni a munkádat, és mégsem értékelik igazán.

Elhalmozod őket ajándékokkal,

kuponokkal, kedvezményekkel, de úgy érzed hiába, mert ettől még nem kedvelnek jobban.

Tudom, mennyire frusztráló, ha ezekhez hasonló próbálkozásaid ellenére mégsem nyerted el az ügyfeleid kegyeit.

Ezt te is átélted már vagy pont ettől félsz?

Éppen a számítógéped előtt ülsz, és a szokásos ügyfél levelekre válaszolsz, amikor egy újdonsült ügyfeled levelét nyitod meg. Az arckifejezésed gondterheltté válik, és a pulzusod egyből az egekbe ugrik.

Néhány perccel korábban még minden olyan mesés volt. Úgy érezted az ügyfeleid elégedettek, bíznak benned és szeretnek téged. Azonban ez az email, megint felforgatta a lelkiállapotodat.

Egy bosszús belső monológ indul el benned: „Nem hiszem el, hogy már megint ez van! Minden nap azon dolgozom, hogy a legjobbat nyújtsam az ügyfeleimnek, de sosem elég! Mindig van valami, amit hiányolnak! Miért nem értékelik a lelkiismeretes munkámat?!”

Egyre csak erősödik benned az érzés, hogy mindig kevés vagy. Bármit is csinálsz, mindig vannak olyan ügyfelek, akiknek egyszerűen az nem elég. Úgy érzed, hogy egyedül küzdesz a vállalkozásod sikeréért, és senki sem ért meg igazán.

Ez az email tovább erősítette ezt az érzést. Úgy érzed, hogy az ügyfél minden hibát rád hárít, és nem veszi figyelembe a kemény munkát, amit beleteszel a vállalkozásodba.

Muszáj lesz valamit lépned, mert különben híre megy, hogy mégsem vagy olyan jó. Ráadásul, ha még a Google-ön vagy valamilyen közösségi felületen negatív értékelést ad, az akár végzetes is lehet.

Nyugi… van megoldás!

Legyenek neked is tömegével visszatérő ügyfeleid, akik rengeteg pozitív véleményt adnak, és növelik a vállalkozásod hírnevét!

Tudom, hogy  már rengeteg dolgot megtettél, hogy elégedett és lojális ügyfeleid legyenek.

Eleve már az, hogy itt vagy, jelzi, hogy fejlődni akarsz, nyitott vagy és jobban akarod a dolgokat csinálni.

Biztos, hogy már kaptál pozitív visszajelzést, vagy vannak visszatérő ügyfeleid, csak nem tudod, hogyan lettek azok, és mások meg miért nem. Ezért kell pontosan látnod kell, hogy milyen ügyfélélményt nyújt a vállalkozásod.

Ehhez pedig néhány meggyőződéseddel le kell számoljál.

Ezek tartanak vissza téged is a jobb ügyfélélmény teremtéstől

A vevők csak az ár alapján döntenek...

És nem számít, hogy milyen élményt nyújtunk nekik. Én is sokáig így gondoltam, csakhogy akkor mindenki Trabanttal járna és senki nem venne full luxust kínáló limuzinokat. Vagy mindenki csak egy 3 csillagos apartmanban nyaralna, az 5 csillagos szállodák helyett.

A vevők ezeket a dolgokat csak kihasználják, de nem értékelik

Igen vannak rossz vevők… akik elmennek, kihasználnak, lehúznak, de ez nem jelenti azt, hogy ezért ne tegyél jót azokkal, akik örömmel térnek vissza hozzád és újra vásárolnak tőled és mesélnek másoknak is a vállalkozásodról

Az ügyfélélmény a nagyvállalatok témája

És a kisvállalkozásoknak nem kell ezzel foglalkozni, sokba kerül, időigényes. Itt engedd meg, hogy megemlítsem neked Jeffrey Gitomer egyik gondolatát: „Ha minden más tényező azonos, az emberek szívesebben üzletelnek a barátaikkal, és ha nem is teljesen azonos minden tényező, az emberek még mindig szívesebben üzletelnek a barátaikkal.” Vagyis teljesen mindegy, hogy kis vagy nagyvállalkozást építesz, ha jó kapcsolatod van az ügyfeleiddel, akkor szívesebben fognak veled üzletelni.

Ezek a tévhitek csak eddig korlátoztak...

Azért vagy itt, mert nyitott vagy az újabb és eltérő megközelítésekre, és amíg a konkurenciáid még mindig a fenti gondolatokkal blokkolják magukat, te továbblépsz és kifogás helyett megoldást keresel.

Vége a bolyongásnak, pontosan megtudod, merre indulj tovább az ügyfélélmény fejlesztésben!

Az ügyfélélmény audit segítségével felismered, hogy hogyan áll a vállalkozásod az ügyfélélmény teremtésben, és látni fogod, hogy hol kell fejleszteni.

Kisvállalkozóként nagyon nem mindegy, hogy mire fordítjuk az időnket és a pénzünket. Ha látod, merre kell fejlődni, akkor nem fogsz összevissza mindenféle fejlesztést csinálni, vagyis időt és pénzt spórolsz.

És mi vár rád, ha nem csak elvégzed az auditot, hanem fejlesztesz is?

Az ügyfeleid elégedettebbek, ajánlják a vállalkozásodat, lojálisak. Így könnyebb felfuttatni az üzletet, bővülni és nagyobb hírnevet szerezni.

Mily öröm így legyőzni a konkurenciát.

És ehhez csupán ennyi kell:

1. lépés: Megadod az email címedet és az email fiókodban landol a letöltési link.

2. lépés: Megválaszolsz 15 kérdést és a válaszaidból kijön egy pontszám. Ebből fogod tudni, hogy milyen szinten van a vállalkozásodnál az ügyfélélmény és hogy mit kell tegyél azért, hogy elégedettebbek legyenek az ügyfeleid.

Tegyél jót az ügyfélelégedettséggel:
töltsd le az Ügyfélélmény Auditot

Ennek az auditnak nem az a legnagyobb előnye, hogy nem kell hozzá egy szoftver, vagy végigkattintgatni egy csomó kérdést. 

Nem is az, hogy bármikor használhatod és örökké a tiéd marad.

Az pedig pláne nem, hogy kisvállalkozásokra van szabva.

Az Ügyfélélmény Audit számodra legfontosabb tulajdonsága, hogy ingyenes, vagyis extra költségek nélkül tudod fejleszteni a vállalkozásodat.

ügyfélélmény audit

Ezt mind megkapod ettől a teszttől:

Végre kiderül, hogy hol csúszik félre az ügyfélélmény​

Azonnal látni fogod, hogy hol vannak hiányosságok, kirajzolódik, mire kell fókuszálni.

Gyors és egyszerű

Csupán az adataidat kell megadnod és már kapod is a linket egy levélben. Maga az audit pedig néhány perc alatt elvégezhető.

Már a kérdésekből is tanulsz

A tesztben található kérdések is már sokat fognak segíteni abban, hogy észrevedd, melyek azok a területek, amivel szinte nem is foglalkozol.

Nyugalmat és magabiztosságot kapsz

Már nem vakon repülsz, hanem konkrét irányokat látsz. És ez nagyon megnyugtató tud lenni.

Gyűlnek az 5 csillagos értékelések

Ha a teszt alapján elkezdesz fejleszteni, akkor az ajánlásokból származó ügyfelek száma növekedésnek indul, és évekig visszajáró ügyfeleid lesznek, akik semmi pénzért nem mennének át az olcsóbb konkurenshez. Érezni fogod, hogy szeretnek, szeretik a vállalkozásodat. Értékelik, amit csinálsz és tudod, hogy ez miért jött létre és hogyan tudod tovább fokozni.

És mennyibe kerül ez neked?

TELJESEN INGYEN VAN!

Üdvözöllek vállalkozó társam, Csaba vagyok!

A nagy álmokkal rendelkező kisvállalkozóknak segítek abban, hogy olyan könnyen tudják megvalósítani az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a hozzád hasonló vállalkozóknak segítek abban, hogy a vállalkozásuk gördülékenyebben tudjon fejlődni.

Mindig is kiemelt szerepet játszott a vállalkozásomban, hogy az ügyfeleim elégedettek legyenek. Azt tapasztaltam, hogy nem nagyon kapnak segítséget a vállalkozók ebben a témakörben. Ezért összeszedtem a tudásomat és a tapasztalatom, hogy a kisvállalkozók ügyesebben tudjanak ügyfélélményt teremteni.

Ha csak egy picit is jobbá teszed a vállalkozásodban az ügyfélélményt, akkor ez a világ jobb hellyé válik! Ha pedig sokat javítasz rajta, akkor a földi paradicsom is megvalósulhat.

Szóval nem kicsi a tét! 🙂

Sánta Csaba

Sánta Csaba
vállalkozásfejlesztő, tanácsadó, tréner

Miért gondolom, hogy ez az Ügyfélélmény Audit neked is segíteni fog?

Túl sok energia kell az új vevők megszerzéséhez, de nem akarnak visszajönni vásárolni, vagy nem elégedettek.

Néha-néha van egy-egy visszatérő ügyfél, és szinte soha nem kapsz pozitív visszajelzést az ügyfeleidtől.

Úgy érzed, megteszel mindent, hogy elégedett legyen az ügyfél, megígéri, hogy vásárol még, de mégsem jön vissza.

Nem tudod ezeket a helyzeteket megoldani, mert nem ismered igazán azt, hogyan kell jó ügyfélélményt teremteni.

Eljött a döntés pillanata... nincs tovább...

Két választási lehetőséged van:

Letöltöd az auditot

Kiértékeled a vállalkozásodat és néhány nap múlva már kezd kirajzolódni előtted, hogy az adott fejlesztésre szoruló területen mit is lehet csinálni, hogy növeld az ügyfélélményt. 

Hamarosan ezeket beépíted a folyamataidba, a működésbe, odafigyelsz az adott területre. 

Ezért a közeljövőben már érzékeled is, hogy az ügyfeleid értékelik az erőfeszítéseidet és pozitívan vélekednek.

Egy év múlva ilyenkor már magasabb szinten lesz az ügyfélélmény a vállalkozásodban. További területeken is fejlesztettél, ami már láthatóan megerősít és kiemel a konkurensek közül.

Kihagyod ezt a lehetőséget

És ismét beesik egy negatív vélemény, vagy ismét úgy megy el egy ügyfél, hogy tudod őt sem fogod többé látni, nem kért időpontot stb…

Néhány hét múlva egyre nehezebben megy a kitartás és az új ügyfelek fogadása, egyre elkeseredettebb vagy. 

Pár hónap múlva úgy érzed, hogy a vállalkozásod hírneve a béka feneke alatt van, mintha mindenki elkerülné a vállalkozásodat.

Jövő ilyenkor pedig örülsz, ha néha valaki rendel tőled.

Iratkozz fel a hírlevél listámra és máris tiéd az ingyenes Ügyfélélmény Audit!

ügyfélélmény audit

© 2013-2023. S-Process Kft. | E-mail: info@uzletimodellek.hu | Telefon: 06304742449