"hiszen ezt én is meg tudom csinálni" állapotba kerülj!
sikeres kutatást tudj csinálni!
ahhoz, hogy haszna is legyen a kutatásnak
Nem tudod pontosan, hogy milyen igények és preferenciák vannak a piacon, és nem vagy képes megfelelően reagálni ezekre.
Nehéz lehet megtalálni azokat a piaci réseket vagy lehetőségeket, amelyeken keresztül versenyképes lehetsz. A versenytársak könnyen elhagyhatnak, ha ők jobban megértik a piacot és a vásárlóikat.
Olyan termékeket vagy szolgáltatásokat hozol létre vagy kínálsz, amelyek nem találkoznak a vásárlók igényeivel vagy elvárásaival. Ez pazarolhatja az erőforrásaidat és csökkentheti a vállalkozásod hosszú távú sikerét.
Pénzt és erőforrásokat pazarolhatsz olyan kezdeményezésekre, amelyek nem hoznak megtérülést vagy nem érik el a kitűzött célokat. Ez a költségek emelkedéséhez és profitcsökkenéshez vezethet.
Olyan lehetőségeket hagysz ki, amelyeket a versenytársak kihasználnak. Nem vagy tisztában a piaci trendekkel vagy az új fejleményekkel, és ez hátráltathat a növekedést.
Túl sokat kell költened marketingre vagy hirdetésekre azzal a reménnyel, hogy elérd a célközönségedet. A piackutatás segít meghatározni a hatékony marketingstratégiát.
Sánta Csaba
vállalkozásfejlesztő, tanácsadó, tréner
Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.
Imádok piackutatást végezni.
Akár egyéni tanácsadáson vesznek részt nálam, akár mentor programon vagy nyílt rendezvényen, imádom megismerni, hogy a másik oldalon a másik résztvevő hogyan élte meg a közös munkát.
Jó olvasni, ha elégedettek. Ugyanakkor az is nagyon élvezetes, ha visszajelzéseket, fejlesztési ötleteket kapok ahhoz, hogy a következő alkalommal jobb élményt és eredményt tudjunk elérni. Persze azt is időnként megnézem, hogy merre tart a piac, hogyan formálódnak az igények, illetve mit tesznek a versenytársak.
Ezek az információk mind-mind segítenek abban, hogy az elmúlt 8 évben töretlenül fejlődjön a vállalkozásom és mindig újabb termékekkel és szolgáltatásokkal álljak elő. Azt akarom, hogy ez az eszköz a te vállalkozásod mindennapjainak a részévé váljon és hozzájáruljon a te üzleti sikereidhez is.
Ebben az ebookban összegyűjtöttem a legfontosabb információkat, fogalmakat, hibákat és eszközöket, amiket ismerned kell a piackutatáshoz kapcsolódóan.
© 2013-2023. S-Process Kft. | E-mail: info@uzletimodellek.hu | Telefon: 06304742449