fbpx

Amit minden kisvállalkozónak tudnia kellene a piackutatásról

Ebben az ingyenes ebookban megtalálod a legfontosabb információkat, fogalmakat, eszközöket és hibákat, amiket ismerned kell a sikeres piackutatáshoz.

Nem csináltál még ilyet, ezért nem vagy benne biztos, hogy milyen lépéseket vagy eszközöket kellene alkalmaznod, hogy hasznos információkat szerezz?

Nincs sok időd, pénzed és energiád se egy ilyen kutatásra és azt se tudod, hogy mennyi kellene?

Nem tudod, hogy mit is kellene kérdezni ahhoz, hogy használható válaszokat kapjál?

Nyugi! Van megoldás!

Töltsd le ingyen ezt az ebook-ot, hogy

a "mit is kellene csinálni" tanácstalanságból

"hiszen ezt én is meg tudom csinálni" állapotba kerülj!

Kevés pénzből és időből is

sikeres kutatást tudj csinálni!

Pontosan tudd, hogy mit kell kérdezned

ahhoz, hogy haszna is legyen a kutatásnak

Ha továbbra sem végzel piackutatást, akkor vannak következményei:

Rossz döntések

Nem tudod pontosan, hogy milyen igények és preferenciák vannak a piacon, és nem vagy képes megfelelően reagálni ezekre.

Alacsony versenyképessége

Nehéz lehet megtalálni azokat a piaci réseket vagy lehetőségeket, amelyeken keresztül versenyképes lehetsz. A versenytársak könnyen elhagyhatnak, ha ők jobban megértik a piacot és a vásárlóikat.

Hibás termékfejlesztés

Olyan termékeket vagy szolgáltatásokat hozol létre vagy kínálsz, amelyek nem találkoznak a vásárlók igényeivel vagy elvárásaival. Ez pazarolhatja az erőforrásaidat és csökkentheti a vállalkozásod hosszú távú sikerét.

Pazarlás

Pénzt és erőforrásokat pazarolhatsz olyan kezdeményezésekre, amelyek nem hoznak megtérülést vagy nem érik el a kitűzött célokat. Ez a költségek emelkedéséhez és profitcsökkenéshez vezethet.

Lehetőségek kihagyása

Olyan lehetőségeket hagysz ki, amelyeket a versenytársak kihasználnak. Nem vagy tisztában a piaci trendekkel vagy az új fejleményekkel, és ez hátráltathat a növekedést.

Költségnövekedés

Túl sokat kell költened marketingre vagy hirdetésekre azzal a reménnyel, hogy elérd a célközönségedet. A piackutatás segít meghatározni a hatékony marketingstratégiát.

Miért hallgass rám?

Sánta Csaba
vállalkozásfejlesztő, tanácsadó, tréner

Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Imádok piackutatást végezni. 

Akár egyéni tanácsadáson vesznek részt nálam, akár mentor programon vagy nyílt rendezvényen, imádom megismerni, hogy a másik oldalon a másik résztvevő hogyan élte meg a közös munkát. 

Jó olvasni, ha elégedettek. Ugyanakkor az is nagyon élvezetes, ha visszajelzéseket, fejlesztési ötleteket kapok ahhoz, hogy a következő alkalommal jobb élményt és eredményt tudjunk elérni. Persze azt is időnként megnézem, hogy merre tart a piac, hogyan formálódnak az igények, illetve mit tesznek a versenytársak. 

Ezek az információk mind-mind segítenek abban, hogy az elmúlt 8 évben töretlenül fejlődjön a vállalkozásom és mindig újabb termékekkel és szolgáltatásokkal álljak elő. Azt akarom, hogy ez az eszköz a te vállalkozásod mindennapjainak a részévé váljon és hozzájáruljon a te üzleti sikereidhez is.

Mit találsz ebben az ebook-ban?

Ebben az ebookban összegyűjtöttem a legfontosabb információkat, fogalmakat, hibákat és eszközöket, amiket ismerned kell a piackutatáshoz kapcsolódóan.

Válaszokat kapsz az alábbi kérdésekre:

Most ne arról dönts, hogy letöltöd-e ezt az ebook-ot!

Sokkal inkább arról van szó, hogy ki tudod-e egyedül találni a módszereket és az eszközöket, amiket alkalmazni fogsz?

Vagy inkább továbbra se vágsz bele, mert egy feliratkozást sajnáltál megtenni, hogy megtudd mennyi idő, pénz és energia kell a piackutatásra?

Itt hagynád ezt az ingyenes tudást, ami még sok sok éven keresztül tud szolgálni téged?

Iratkozz fel a hírlevelemre és máris tiéd ez az ebook!

Segítség, piackutatást kell csináljak!

© 2013-2023. S-Process Kft. | E-mail: info@uzletimodellek.hu | Telefon: 06304742449