TUDD MEG HOGYAN TUDOD TE IRÁNYÍTANI
KIK, MIKOR ÉS MENNYIT
VÁSÁROLJANAK TŐLED!
Segítség, több ügyfélre van szükségem! Workshop
2020.01.15. 8.30
La Vida Duna
(Budapest, Dunavirág u. 2. – 6.)
Rettentően rossz érzés, amikor valami jót kitaláltál, de a kutya se akar vásárolni tőled
és annyira kiszámíthatatlan a bevétel a vállalkozásban, hogy nem lehet ráépíteni egy stabil életet! Mintha a vevők szánt szándékkal össze vissza jönnének vásárolni!
Neked is eleged van ebből?
Mit hoz magával, ha random vásárolnak tőled?
Fogalmad nincs, hogy mennyi készletet tartsál. Nem tudod, hogy bevállaljál egy újabb megrendelést vagy várjál még. És persze, amikor épp nincs az adott termék, az ügyfél pont akkor keresi.
Hogyan fizesd a számláidat vagy az előfizetéseidet, ha a vásárlások gyakorisága teljesen kiszámíthatatlan, az iskolai költségeket, vagy épp a lakáshitelt, ha vevők kénye kedve szerint rendelnek tőled vagy veszik igénybe a szolgáltatásodat?
Milyen keserves lemaradni egy szuperjó ajánlatról vagy tréningről csak azért, mert nem tudod, hogy ha most költekezel, mikor jön be újra pénz a céges számlára?
Hogyan lehetne egy vállalkozó magabiztos, ha tudja, hogy bármikor elfogyhat a pénze?
De vajon hogy lehet az, hogy más vállalkozásoknál ezek a problémák nem jelentkeznek?
Vajon ők hogy csinálják?
Mit csinálnak másképpen?
Szeretnék mutatni neked egy megoldást, egy módszert, ami
segít a kiszámíthatatlanságot és a bizonytalanságot felszámolni,
és helyette előreláthatóan képes vagy meghatározni a bevételeidet és erre építeni.
Ez a Segítség, több ügyfélre van szükségem! WORKSHOP
amit kifejezetten azért hoztam létre, hogy te kisvállalkozóként rendszerbe tudd rakni a marketingedet és az értékesítésedet, ami által előre tervezhető bevételeket tudj elérni.
Képzeld el, hogy ezután nem fog többet előfordulni,
hogy nincs pénz a céges számládon.
Egy teljesen új dimenzió nyílik meg előtted!
Élvezni fogod, hogy az ügyfelek rendszeresen és kiszámíthatóan jelentkeznek nálad és vásárolnak.
Egy-egy beszerzés előtt nem kell azon agyaljál, hogy vajon lesz-e valaki, aki megveszi a terméket vagy ki kell dobd mert lejárt a szavatossága.
Nem fog előfordulni, hogy úgy kell vadásszad az ügyfeleket, hogy kérjenek tőled időpontot.
Végre büszke leszel a vállalkozásodra.
Magabiztosságot ad, hogy mindig vannak megrendeléseid és persze biztos anyagi hátteret biztosít számodra.
A megbízóid már szinte azért panaszkodnak, mert nehéz téged elérni és időpontot egyeztetni veled.
Milyen szuper lesz, ha az előrendelések segítségével egy új autót vagy épp egy szuper utazást ki tudsz fizetni.
A naptárad már jó előre betelik és a kellő számú várólistás azért imádkozik, hogy valaki lemondjon egy időpontot.
Ugye mennyire más ez ahhoz képest,
hogy most minden olyan
kiszámíthatatlan és félelmetes?
Magadat nehezen fogod rávenni arra, hogy kialakítsd a saját rendszeredet, de rám viszont biztosan hallgathatsz mert:
7 éve stratégiai tervezést oktatok kisvállalkozóknak
évről évre egyre többen vannak a rendezvényeimen és a mentorprogramjaimon és a vásárolnak az Üzleti Motivációs és Fókusz Naptárból
a mentoráltjaim egyre több és több ügyféllel és növekvő árbevétellel rendelkeznek
gondolkodásmódot és szemléletmódot adok át neked, azaz megtanítalak horgászni ahelyett, hogy halat kapnál
Ez a program, amit kidolgoztam,
azért egyedülálló a többi között, mert
nem nagy vagy közepes, hanem kifejezetten mikro (1-3 fő) és kisvállalkozóknak (3-10 fő) szól, akik egyedül próbálják az ügyfélszerzést működtetni
itt nem kell megtanulnod hatást gyakorolni vagy szöveget írni, itt az ügyfélszerzést irányító tervedet rakod össze
itt nem új tudást, hanem egy új rendszert kapsz, amitől kézzelfoghatóbb és átláthatóbb lesz a saját ügyfélszerző rendszered
végre érteni fogod, hogy mit kell és mit nem kell csináljál ahhoz, hogy jöjjenek az ügyfelek és az eredmények
nem kell, hogy profi marketinges legyél, hogy élni tudj az előnyeivel
itt nem az elmélet, hanem a gyakorlat a lényeg
a program tartalma
8.30-9.00
Megnyitó
Köszöntés, menetrend, bemutatkozás, bemelígétés, ráhangolódás
9.00-9.30
A CÉLOK PONTOSÍTÁSA
- Meghatározzuk milyen eredményeket akarsz a vállalkozásoddal elérni 2020-ban
- Ebből levezetjük a vállalkozásod értékesítési céljait is
9.30-10.15
Az ügyfélszerzés tervezési alapjai
- Mit jelent pontosan ez a tervezés?
- Milyen fontosabb lépésekből áll?
10.30-12.00
Az ügyfélszerzés 4 síkja
- A 4 sík meghatározása és a vállalkozásodra szabása
- Döntés, szükséges-e neked mind a 4 sík
13.00-13.30
Eszközök
- A figyelemszerzés eszközei
- A szimpátia eszközei
- A bizalomnövelés eszközei
- Az ügyfélszerzés eszközei
13.30-14.00
KOMMUNIKÁCIÓS CSATORNÁK
- A csatornák megismerése
- A saját csatornáid kiválasztása
14.15-18.30
Az ügyfélszerzési terved kidolgozása
- A nap hátralevő részében, lépésről lépésre, hónapról hónapra haladva a céljaidat figyelembe véve összállítjuk a 2020-as ügyfélszerzési tervedet
a workshop további részletei
- lényeges infók, olvasd el! -
Ez egy workshop, aminek elsődleges célja, hogy egy kész ügyfélszerzési tervet vigyél haza, melyet követve 2020-ban több ügyfeled lesz! Ezért kapsz egy munkafüzetet, amiben egész nap dolgozni tudsz!
Fontos, hogy elsajátítsd a tervezés elméleti alapjait és lépéseit, ezért megkapod a teljes prezentációt, hogy figyelni tudj és ne a diák lemásolásával legyél elfoglalva egész nap!
Szuper környezetben, szuper vállalkozókkal leszel egész nap, ezért készülj a nyitott, segítőkész és befogadó éneddel! És hozz névjegykártyát! 😉
időpont
2020. január 15. szerda
Regisztráció: 8.00-8.30
Befejezés: ~ 18:30
Helyszín
La Vida Duna
1138 Budapest, Dunavirág u. 2. – 6.
Parkolás
Fizetős:
Az utcán vagy egy
közeli mélygarázsban
Ebéd
A környéken vagy helyszínen remek ételeket tudsz fogyasztani!
Ajándékok
a résztvevők számára
árazási stratégiák ebook
Vajon miért annyiba kerül egy autó? Vagy miért annyi egy repülőjegy ára? Vagy éppen egy múzeumi belépő? Vagy egy gyártósor? Vajon hogyan jut el egy masszőr odáig, hogy meghatározza a saját szolgáltatásának árát.
Rengeteg megközelítés létezik. Néhányat megismerhetsz ebből az anyagból.
facebook élő adás kisokos
A tartalomból:
– hogyan találd ki a tartalmat
– hogyan lesznek nézőid
– hogyan készülj fel
– mit tegyél közvetlenül az élő adás előtt
– hogyan vezesd le
– mit csinálj az adás után
Személyes találkozó értékesítői kérdéssor
Az ügyfélszerzés során sok esetben személyesen is tárgyalni kell. Azonban nagyon nem mindegy, hogy milyen beszélgetés alakul ki. Ahhoz, hogy vásároljon az ügyfél, fontos, hogy te irányítsd a beszélgetést. A beszélgetést pedig az irányítja, aki kérdez.
Ezért ebben a kérdéssorban azt a 26 alap kérdést találod, amivel végig tudod vezetni egy személyes tárgyalás során az érdeklődőt úgy, hogy nagy eséllyel vásároljon.
Mennyit ér az ügyfélszerzési terv, és hogyan készítheted el, ha nem itt?
Az ügyfélszerzési terved az ügyfélszerzésed magja. Ha nem te irányítod a vásárlóidat, akkor az ő kényük kedve szerinti vásárlásnak teszed ki a vállalkozásodat. Aki ma erre alapozza a vállalkozását, az csupán reménykedik, hogy sikeres lesz, mivel az irányítás nem az ő kezében van.
Ha nincs vagy túl kevés az ügyfél, akkor a vállalkozásod, az életed, az anyagi helyzeted nem fog fejlődni, míg azt látod, hogy mások vállalkozása hasít, az üzletük tele van, a weboldalukon folyamatos a megrendelés, a naptárjuk tele van foglalásokkal és konzultációkkal.
Nézzük meg, milyen módszereid vannak az ügyfélszerzési terved kidolgozására:
Egyedül megcsinálod - 0 Ft
Tudjuk milyen az, amikor nincs aki fogja a kezed, és mindent magadnak kell kitapasztalnod. Voltam ilyen helyzetben és hidd el, tudom milyen szenvedés az egész, milyen frusztráló és stressz, hogy nem tudod mitévő legyél. Ha nem tudod milyen lépéseket kell tegyél, hogy legyenek érdeklődők és ügyfelek, akkor hiába várod a csodát, senki nem fog vásárolni tőled. Csupán a véletlen műve lesz minden eredményed.
Persze ez egy olcsó megoldás, de vajon hatékony? Vajon el fogod készíteni egyáltalán? Van hozzá tudásod és tapasztalatod?
Biztos, hogy ebben az esetben az olcsóságra kell rámenned?
Fogadsz egy tanácsadót - 300.000-600.000 Ft/év
Ha egy tanácsadóra bízod a marketing tervedet, átengeded az irányítást egy olyan cégnek, aki még a vevőidet sem ismeri. Ráadásul ők nem a te pénztárcádat fogják nézni, hanem a saját érdekeiket, és persze nem vállalnak semmilyen felelősséget arra, hogy az a terv, amit kialakítanak neked, az működni fog. Nem csak, hogy drága, de rengeteg munka is összehangolni az ötleteidet a kampányok kivitelezésével. A hirdetési költséged ráadásul megugrik, ami miatt még kisebb mozgástered lesz.
Ezzel szemben a workshop segítségével töredék áron valósíthatod meg érheted el
Megkapod a tudást és a segítséget, hogy elkészítsd a 2020-as ügyfélszerző tervedet, ami biztonságot és kiszámíthatóságot ad a vállalkozásodnak és az életednek!
A képzés ára pedig nem több százezer forint, mindössze néhány ezer forint.
standard
Sok ügyfelet akarok!
- részvétel a workshopon
- munkafüzet
- a végére összeáll a teljes éves ügyfélszerzési terv
19.990 Ft/fő
super
Nagyon sok ügyfelet akarok
- részvétel a workshopon
- munkafüzet
- a végére összeáll a teljes éves ügyfélszerzési terv
- részvétel egy 4 órás ügyfélszerző online mastermind találkozón
19.990 Ft/fő
29.990 Ft/fő
Maximális létszám: 25 fő
jelentkezési határidő:
2019. december 13. péntek 12.00.
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp
Biztosra akarsz menni?
Lehet, hogy még sosem hallottál rólam és nem tudod, hogy megbízhatsz-e bennem. Ez természetes. Lehet, hogy még sosem terveztél és nem vagy benne biztos, hogy erre van szükséged. Szóval lehet, hogy van benned egy bizonytalanság a programmal kapcsolatban. Éppen ezért bátran vállalok rá garanciát. Én hiszek a programban és tudom, hogy működik, ezért kár lenne, ha kihagynád. Nem akarom, hogy ezen múljon a sikered, ezért örömmel adom neked ezt a garanciát és biztosítékot.
Ha úgy érzed, hogy nem azt kaptad, mint amire számítottál, akkor ezt csak jelezned kell a rendezvény végén személyesen, és 3 napon belül visszautalásra kerül a részvételi díjad.
(A kapott bónuszaidat természetesen megtarthatod.)
Figyelem!
Ha úgy döntesz, hogy nem készíted el a stratégiai tervedet, akkor továbbra is halogatni fogsz, továbbra is szorongani fogsz, hogy vajon eléred-e az álmaidat és a kiszámíthatatlan véletlenre bízod, hogy meg tudod-e adni a családodnak azt, amit megérdemelnek. Raadásul ugyanazok az eredményeid fognak születni, mint az elmúlt években és nem történik előrelépés a vállalkozásodban.
Elég a reménykedésből és a kiszolgáltatottságból!
Vedd végre kezedbe a dolgokat!
Szerezd vissza a kontrollt az ügyfelek felett!
VÉGRE IRÁNYÍTSD TE KIK, MIKOR ÉS MENNYIT VÁSÁROLJANAK TŐLED!
Gyere el a workshopra!
Alkosd meg az ügyfélszerző tervedet!
Gyakran Ismételt Kérdések
A lenti kérdések szinte mindent tisztáznak a tréninggel kapcsolatban.
Hol és mikor lesz a rendezvény?
A Segítség, több ügyfélre van szükségem! workshop 2020.01.15-én kerül megrendezésre 8:30-tól a La Vida Duna rendezvényhelyszínen (1138 Budapest, Dunavirág u. 2. – 6.). A regisztráció 8 órától kezdődik, de kérlek, hogy legkésőbb 8:20-ra érj oda, mert 8:30-tól pontosan kezdünk.
Hogyan tudok jelentkezni a rendezvényre?
A jelentkezés csak online lehetséges a https://segitsegvallalkozolettem.hu/mtn/regisztracio/ oldalon.
4 egyszerű lépés segítségével tudsz regisztrálni:
1. lépés: válaszd ki, hogy milyen jegyet szeretnél
2. lépés: válaszd ki a fizetési módot
3. lépés: add meg az adataidat
4. lépés: kattints a JELENTKEZEM gombra
Mi történik a jelentkezés után?
Kapsz egy visszaigazoló levelet. Ha átutalásos fizetési módot választottál, akkor a fizetési információkat kapod meg emailben.
Ha bankkártyás fizetési módot választottál, akkor a kártyád segítségével azonnal ki tudod fizetni a részvételi díjadat.
Sikeres fizetés után a megadott e-mail címre kapsz egy fizetést visszaigazoló levelet.
Megtalálod benne a tréning részletes leírását és az átutaláshoz szükséges információkat. A levélnek azonnal meg kell érkeznie, ha ez mégsem lenne így, akkor kérlek, várj 5 percet. Ha akkor sem, akkor írj az info@uzletimodellek.hu címre!
Előfordulhat, hogy a levél a spam vagy a promóciós mappában landol. Kérlek, nézd azt is!
Most kezdtem vagy hamarosan elkezdem a vállalkozásomat. Akkor is mehetek?
Igen! A program úgy van összeállítva, hogy a vállalkozás kiváltása előtt állók, a kezdők és rutinos vállalkozók is ki tudják hozni belőle a maximumot!
Mit vigyek magammal?
Felszerelésként színes tollak, post-it és megfelelő folyadékmennyiséget hozz magaddal. Javaslom, hogy tegyél be a táskádba névjegykártyát is, így könnyebben tudsz kapcsolatot építeni.
Te pedig érkezz nyitottan és kipihenten!
Mennyibe kerül és hogyan tudok fizetni?
Kétféle jegyet tudsz váltani:
A) Standard – SOK ÜGYFELET AKAROK
19.990 Ft-ba kerül (a vállalkozás alanyi adómentes, tehát az ár ÁFA-t nem tartalmaz)
B) Super – NAGYON SOK ÜGYFELET AKAROK
29.990 Ft-ba kerül (a vállalkozás alanyi adómentes, tehát az ár ÁFA-t nem tartalmaz)
A részvételi díjadat kétféle módon tudod kifizetni.
1.) Átutalással
Ebben az esetben a visszaigazoló emailben megkapsz minden információt az utalásod elindításához. Az utalás beérkezéséről visszaigazoló emailt kapsz.
2.) Bankkártyás fizetés
A biztonságos bankkártyás fizetést a Barion rendszere garantálja. A kártyás fizetés esetén a “JELENTKEZEM” gombra való kattintás után a Barion oldalára kerülsz és ott tudod megadni a kártyadatokat, amelyek így semmilyen formában nem kerülnek el hozzám. Évek óta a Barion rendszere segít ügyfeleimnek a kártyás fizetésben, ami neked is kényelmet tud biztosítani, hiszen nem kell külön utalgatnod, csupán a kártyádra van szükség.
Fontos, hogy a helyed csak akkor van lefoglalva, ha a jegyedet kifizetted!
Biztonságos a kártyás fizetés?
Igen! A biztonságos bankkártyás fizetést a Barion rendszere garantálja. A kártyás fizetés esetén a “MEGRENDELEM” gombra való kattintás után a Barion oldalára kerülsz és ott tudod megadni a kártyadatokat, amelyek így semmilyen formában nem kerülnek el hozzám.
A Barion komoly feltételekhez köti, hogy mikor kerülhet ki egy oldalra az ő kártyás rendszerük, hiszen ez a közös érdekünk, hogy sehol ne történhessen csalás a kártyás fizetésekkel. Ez az oldal megfelelt ezeknek a szigorú feltételeknek.
Mi van, ha mégsem tudok elmenni?
Ezt nagyon sajnálnám. Ha mégis így alakul, akkor vissza tudod kérni a jegyed árát december 10-ig. Ez a jegy lemondási határideje, ha ez előtt jelzel, akkor visszatérítjük a díjáts. A lemondási határidő után a jegyet nem tudod visszaváltani. Amennyiben nem akarod visszakérni, csak átadni, azt kérlek jelezd felém is, hogy helyetted más fog érkezni.
A jelentkezés csak online lehetséges a https://segitsegvallalkozolettem.hu/mtn/regisztracio/ oldalon.
4 egyszerű lépés segítségével tudsz regisztrálni:
1. lépés: válaszd ki, hogy milyen jegyet szeretnél
2. lépés: válaszd ki a fizetési módot
3. lépés: add meg az adataidat
4. lépés: kattints a JELENTKEZEM gombra
Kapsz egy visszaigazoló levelet. Ha átutalásos fizetési módot választottál, akkor a fizetési információkat kapod meg emailben.
Ha bankkártyás fizetési módot választottál, akkor a kártyád segítségével azonnal ki tudod fizetni a részvételi díjadat.
Sikeres fizetés után a megadott e-mail címre kapsz egy fizetést visszaigazoló levelet.
Megtalálod benne a tréning részletes leírását és az átutaláshoz szükséges információkat. A levélnek azonnal meg kell érkeznie, ha ez mégsem lenne így, akkor kérlek, várj 5 percet. Ha akkor sem, akkor írj az info@uzletimodellek.hu címre!
Előfordulhat, hogy a levél a spam vagy a promóciós mappában landol. Kérlek, nézd azt is!
Igen! A program úgy van összeállítva, hogy a vállalkozás kiváltása előtt állók, a kezdők és rutinos vállalkozók is ki tudják hozni belőle a maximumot!
Felszerelésként színes tollak, post-it és megfelelő folyadékmennyiséget hozz magaddal. Javaslom, hogy tegyél be a táskádba névjegykártyát is, így könnyebben tudsz kapcsolatot építeni.
Te pedig érkezz nyitottan és kipihenten!
Kétféle jegyet tudsz váltani:
A) Standard – SOK ÜGYFELET AKAROK
19.990 Ft-ba kerül (a vállalkozás alanyi adómentes, tehát az ár ÁFA-t nem tartalmaz)
B) Super – NAGYON SOK ÜGYFELET AKAROK
29.990 Ft-ba kerül (a vállalkozás alanyi adómentes, tehát az ár ÁFA-t nem tartalmaz)
A részvételi díjadat kétféle módon tudod kifizetni.
1.) Átutalással
Ebben az esetben a visszaigazoló emailben megkapsz minden információt az utalásod elindításához. Az utalás beérkezéséről visszaigazoló emailt kapsz.
2.) Bankkártyás fizetés
A biztonságos bankkártyás fizetést a Barion rendszere garantálja. A kártyás fizetés esetén a “JELENTKEZEM” gombra való kattintás után a Barion oldalára kerülsz és ott tudod megadni a kártyadatokat, amelyek így semmilyen formában nem kerülnek el hozzám. Évek óta a Barion rendszere segít ügyfeleimnek a kártyás fizetésben, ami neked is kényelmet tud biztosítani, hiszen nem kell külön utalgatnod, csupán a kártyádra van szükség.
Fontos, hogy a helyed csak akkor van lefoglalva, ha a jegyedet kifizetted!
Igen! A biztonságos bankkártyás fizetést a Barion rendszere garantálja. A kártyás fizetés esetén a “MEGRENDELEM” gombra való kattintás után a Barion oldalára kerülsz és ott tudod megadni a kártyadatokat, amelyek így semmilyen formában nem kerülnek el hozzám.
A Barion komoly feltételekhez köti, hogy mikor kerülhet ki egy oldalra az ő kártyás rendszerük, hiszen ez a közös érdekünk, hogy sehol ne történhessen csalás a kártyás fizetésekkel. Ez az oldal megfelelt ezeknek a szigorú feltételeknek.
Ezt nagyon sajnálnám. Ha mégis így alakul, akkor vissza tudod kérni a jegyed árát december 10-ig. Ez a jegy lemondási határideje, ha ez előtt jelzel, akkor visszatérítjük a díjáts. A lemondási határidő után a jegyet nem tudod visszaváltani. Amennyiben nem akarod visszakérni, csak átadni, azt kérlek jelezd felém is, hogy helyetted más fog érkezni.
Nem találtál választ a kérdésedre?
Ebben az esetben kérlek vedd fel velem a kapcsolatot az info@segitsegvallalkozolettem.hu email címen vagy a +36304742499 telefonszámon és örömmel megválaszolom a kérdésedet.
Köszönöm, már minden kérdésemre megkaptam a válaszomat, jelentkezem:
Segítség, több ügyfélre van szükségem!
workshop
© 2019. S-Process Kft. | E-mail: info@segitsegvallalkozolettem.hu | Telefon: +36304742449