Üzleti Évtervező Workshop
Fokozd az üzleti hatékonyságodat! Legyenek kiugró eredményeid 2022-ben!
Készüljünk fel együtt a workshopra!
Én már nagyon izgatott vagyok, mert november 18-19-én találkozunk és hihetetlen fontos 2 napot fogunk együtt tölteni. Ahhoz, hogy ez a 2 nap jól sikerüljön, nem csak nekem kell felkészüljek, hanem neked is. Ehhez hozok minden nap egy kis felkészítő gondolatot.
Tekerj le és nézd meg a felkészítő feladatokat!
Már 300+ elégedett workshop résztvevő!
1. feladat
Azt szeretném, hogy a lehető legtöbbet profitálnád ebből a workshopból
Máris egy kis tervezési vagy szervezési feladat! Csakhogy belerázódjunk a témába.
Csak úgy tudsz maximálisan profitálni ebből a programból, ha fókuszált vagy és valóban ott tudsz lenni a workshopon nem csak fizikailag, hanem fejben is.
Ki fog esni jövőhéten 2 nap (csütörtök és péntek).
Ettől viszont a feladataid nem csökken.
Tehát most extra SZERVEZÉSRE kérlek. Vedd elő a naptáradat és nézd gondold végig a teendőidet.
Ütemezd úgy a heti és jövőheti feladataidat, hogy zavarásmentesen ott tudj lenni a Harmónia Palotában.
Mindenképp szervezd úgy, hogy jövőhéten szerda délután időben befejezd a munkát és igen, pihenj le korán, hogy frissen és mosolygósan érkezz meg a workshopra csütörtök reggel.
Ha kocsival érkezel, akkor lehet az udvarban parkolni külön díjért, amit a helyszínnel kell leegyeztetni, de legalább nem kell keresgélni a belvárosban parkolóhelyet.
Menni fog?
Szerintem nem lehet ennek akadálya.
Hajrá!
2. feladat
Van még idén is feladat
Most arra kérlek, hogy ismét tervezz.
Ütemezz be egy napot az Évtervező után.
Ugyanis a workshop során jönnek majd olyan ötletek, feladatok, amiket még idén el kell végezzél, meg kell valósítsál. Ezen a napon be tudod ütemezni ezeket a rád váró extra feladatokat.
Ezért van szükség erre a napra.
Kérlek írd meg nekem emailben, hogy mikorra ütemezted be magadnak ezt a napot. Így én is tudni fogom, hogy elvégezted ezt a feladatot! 😉
3. feladat
Fontos! Csak egészségesen gyere!
Mivel az Üzleti Évtervező Workshop offline kerül megtartásra (helyszín: Harmónia Palota, 1088 Budapest, Múzeum u. 9.) ezért nagyon fontos az egyre fokozódó járványhelyzetre való tekintettel, hogy csak akkor gyere el a programra, ha egészségesnek érzed magadat.
Amennyiben bármilyen gyanús tüneted van, kérlek inkább ne gyere el. Helyette csatlakozz be november 25-26-án az online verzióba.
Mi a célod a worshoppal?
Az első két feladat a tervezésről szólt, most a célkitűzés kerül fókuszba.
Azt gondold végig, hogy
– Miért jelentkeztél erre a workshopra?
– Mi a célod ezzel a két nappal?
– Mit akarsz megkapni?
– Milyen eredménnyel leszel elégedett?
Ha így állsz hozzá ehhez az eseményhez, akkor sokkal könnyebben fogod tudni valóban azt kinyerni belőle, amire neked szükséged van.
És persze kérlek írd meg nekem e-mailben a fenti kérdésekre a válaszaidat, hogy
– még hatékonyabb és eredményesebb workshopot tudjak tartani
– és jobban megismerjelek téged.
4. feladat
Készülj fel a bemutatkozásra
Egy-egy offline rendezvény nem csak arra alkalmas, hogy pl. elkészítsük az éves tervünket, hanem remek alkalom kapcsolatépítésre is. Hiszen hozzád hasonlóan gondolkodó más vállalkozókkal is tudsz ott találkozni.
Az üzleti siker egy alappillére a kapcsolati hálónk.
Ezért érdemes felkészülni ilyen szempontból is erre az alkalomra.
Pl. akár hozhatsz magaddal névjegykártyát. (Ezt már most készítsd be, hogy biztosan elhozd magaddal.)
És ha szeretnél hozni, akkor még belefér, hogy gyártass magadnak.
De nem muszáj névjegykártyát hoznod, elég ha felkészülsz a saját magad bemutatására.
A program során lesz dedikált feladat arra, hogy megismerjétek egymást. Ezért biztosan meg fogsz ismerni legalább 3 másik vállalkozót. Hogy jó benyomást kelts bennük, érdemes az alábbi kérdésekre végiggondolni a válaszaidat:
- Hogy hívnak? Hogy szeretnéd, hogy szólítsanak?
- Mivel foglalkozik a vállalkozásod? Miben tudsz segíteni a jelenlévőknek?
- Miért vagy a workshopon?
- Mi az álmod, célod a vállalkozásoddal?
Kérlek vedd komolyan ezt a feladatot, mert nagy jelentősége van a jövő évi sikereidben.
5. feladat
Milyen kérdés nem tisztázott benned az Évtervezővel kapcsolatban?
Írd meg a kérdéseidet, hogy a hétfői levelemben tudja ezekre is válaszolni.
Ha pedig nincs kérdésed, akkor pedig ezt írd meg nekem.
Így kiderül, hogy ki olvassa és ki nem ezeket a felkészítő leveleket.
6. feladat
Fontos technikai információk
#IDŐPONT:
2021. november 18-19., csütörtök-péntek
Érkezés: 8.30
Kezdés: 9.00
Ebéd: 12:00-13.30
Befejezés: kb. 18.00
Kérlek érkezz időben!
A workshopot pontosan kezdem!
Hiszen, akik időben érkeztek ezt érdemlik meg!
Ha nem tudsz a végéig maradni, azt sajnálom, de megértem.
Ha ezt jelzed felém, azt megköszönöm.
#HELYSZÍN
Harmónia Palota (1088 Budapest, Múzeum utca 9.)
A Kálvin tértől 2 percre.
Tömegközlekedéssel és autóval is jól megközelíthető.
Tömegközlekedéssel:
Metró: M3, M4
Villamos: 47, 48, 49
Busz: 9, 15, 115
Az autóval érkezők számára van lehetőség parkolásra az udvarban 3000 Ft/nap díjon, amit a helyszínnel kell a nap végén rendezni.
#ÉTKEZÉS, SZÜNETEK
A nap során több szünetet is fogok tartani. Egyet délelőtt, kettőt délután.
Délben egy hosszabb ebédszünetet tartunk. A környéken rengeteg étkezési lehetőség van, mindenki találni fog számára megfelelő ebédet. Érdemes a Ráday utca kínálatát megnézni.
A teremben szűrt víz lesz. További frissítőket igény szerint mindenki tud magával hozni.
#MIRE LESZ SZÜKSÉGED?
A kipihentségre, és a nyitottságra.
Ezért zárd le szerdán időben a feladataidat, hogy ki tudd pihenni magadat.
(Kemény 2 nap vár ránk!)
A pénzügyi céljaidhoz érdemes magaddal hoznod néhány olyan sarokszámot pl. forgalom megoszlás, vagy havi bontású bevétel, vagy bármi, amire szeretnéd alapozni a vállalkozásod fejlődését.
Valamint hozd magaddal a vállalkozásod naptárát, hogy az év értékelését is könnyen el tudd végezni.
Amennyiben digitálisan vezeted a naptárat akkor ez úgyis ott lesz a zsebedben, de ha offline vezeted, akkor ezt az eszközt semmiképp ne hagyd otthon.
#ÖLTÖZÉK, MEGJELENÉS
Érkezz úgy, hogy már az öltözéked is kifejezze, te komolyan gondolod a vállalkozói életmódot. Öltözz fel az átlagos hétköznapokhoz képest elegánsabban, úgy, ahogy más vállalkozók előtt is jól érezd magadat, hiszen itt akár új üzleti kapcsolatokat is kialakíthatsz.
#FOTÓZÁS
Péntek délelőtt korábbi rendezvényekhez hasonlóan Földvári Roland fog néhány hangulatképet készíteni, amire természetesen előtte engedélyt kérek tőled. A beleegyezésedet előre is köszönöm. 🙂
#LÉGY JELEN!
Van egy Zen mantra, mely így szól: „Ha ülsz, ülj. Ha jársz, járj. Ne habozz!”
Az a lényeg, hogy amikor valamit csinálsz, akkor legyen az a legfontosabb. Minden más multitasking. Vagyis egy olyan üzemmód, ami nem hatékony. Tehát érkezz a workshopra úgy, hogy aznap semmi mást ne akarj intézni. Teljes figyelmeddel, lényeddel legyél ott, dolgozz keményen, és hozd ki ebből a napból a maximumot! Legyél kíváncsi, mire vagy képes!
#ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Bármilyen kérdéssel fordulj hozzám bizalommal:
+36-30-474-2449
info@segitsegvallalkozolettem.hu
7. feladat
Figyelj a holnapra
Ezt már korábban is írtam, de mivel már a célegyenesben vagyunk, ezért ismét megkérlek rá, hogy a holnapi napodat úgy szervezd, hogy időben fejezd be a munkádat, hogy kellő időt tudj pihenésre fordítani, mert tényleg kemény két nap lesz az Évtervező. És figyelj arra, hogy mindent zárj le úgy magad körül, hogy ráérj csak hétfőn foglalkozni velük. Így biztosítod magadnak a 2 zavarásmentes napot.
Figyelj a vállalkozás környezetére
Egy vállalkozás nem egy légüres térben, hanem versenytársak veszik körül és egy adott iparágban működik.
Erre is ki fogunk térni az Évtervezőn, így arra kérlek most, hogy egy picit gondolkozz mindkét területen.
Kik a legfontosabb versenytársaid? Mi jellemzi őket?
Milyen iparági trendeket látsz? Mik várhatóak az iparágadban?
Ezekről ha van időd olvasgass, nézz utána, hogy az Évtervezőn ezen információk segítségével tudj tervezni.
Aki tervet készít, biztonságot teremt!
Sánta Csaba
Üzleti
Évterező
Workshop
© 2013-2021. S-Process Kft. | E-mail: info@segitsegvallalkozolettem.hu | Telefon: +36304742449