Üzleti Évtervező Workshop
Fokozd az üzleti hatékonyságodat! Legyenek kiugró eredményeid 2022-ben!
Készüljünk fel együtt a workshopra!
Én már nagyon izgatott vagyok, mert november 25-26-án találkozunk és hihetetlen fontos 2 napot fogunk együtt tölteni. Ahhoz, hogy ez a 2 nap jól sikerüljön, nem csak nekem kell felkészüljek, hanem neked is. Ehhez hozok minden nap egy kis felkészítő gondolatot.
Tekerj le és nézd meg a felkészítő feladatokat!
Már 300+ elégedett workshop résztvevő!
1. feladat
Azt szeretném, hogy a lehető legtöbbet profitálnád ebből a workshopból
Máris egy kis tervezési vagy szervezési feladat! Csakhogy belerázódjunk a témába.
Csak úgy tudsz maximálisan profitálni ebből a programból, ha fókuszált vagy és valóban ott tudsz lenni a workshopon nem csak fizikailag, hanem fejben is.
Ki fog esni jövőhéten 2 nap (csütörtök és péntek).
Ettől viszont a feladataid nem csökkennek.
Tehát most extra SZERVEZÉSRE kérlek.
Vedd elő a naptáradat és nézd gondold végig a teendőidet.
Ütemezd úgy a heti és jövőheti feladataidat, hogy zavarásmentesen ott tudj lenni a Zoom előtt 2 napig.
Mindenképp szervezd úgy, hogy jövőhéten szerda délután időben befejezd a munkát és igen, pihenj le korán, hogy frissen és mosolygósan érkezz meg a workshopra csütörtök reggel.
Menni fog?
Szerintem nem lehet ennek akadálya.
Hajrá!
2. feladat
Van még idén is feladat
Most arra kérlek, hogy ismét tervezz.
Ütemezz be egy napot az Évtervező után.
Ugyanis a workshop során jönnek majd olyan ötletek, feladatok, amiket még idén el kell végezzél, meg kell valósítsál. Ezen a napon be tudod ütemezni ezeket a rád váró extra feladatokat.
Ezért van szükség erre a napra.
Kérlek írd meg nekem emailben, hogy mikorra ütemezted be magadnak ezt a napot. Így én is tudni fogom, hogy elvégezted ezt a feladatot! 😉
3. feladat
Mi a célod a worshoppal?
Az első két feladat a tervezésről szólt, most a célkitűzés kerül fókuszba.
Azt gondold végig, hogy
– Miért jelentkeztél erre a workshopra?
– Mi a célod ezzel a két nappal?
– Mit akarsz megkapni?
– Milyen eredménnyel leszel elégedett?
Ha így állsz hozzá ehhez az eseményhez, akkor sokkal könnyebben fogod tudni valóban azt kinyerni belőle, amire neked szükséged van.
És persze kérlek írd meg nekem e-mailben a fenti kérdésekre a válaszaidat, hogy
– még hatékonyabb és eredményesebb workshopot tudjak tartani
– és jobban megismerjelek téged.
4. feladat
Készülj fel a bemutatkozásra
Egy-egy rendezvény nem csak arra alkalmas, hogy pl. elkészítsük az éves tervünket, hanem remek alkalom kapcsolatépítésre is. Hiszen hozzád hasonlóan gondolkodó más vállalkozókkal is tudsz ott találkozni.
Az üzleti siker egy alappillére a kapcsolati hálónk. Minél több embert ismersz, annál könnyebben tudsz elintézni, elérni, megtudni dolgokat.
Ezért érdemes felkészülni ilyen szempontból is erre az alkalomra.
A program során lesz dedikált feladat arra, hogy megismerjétek egymást. Ezért biztosan meg fogsz ismerni legalább 3 másik vállalkozót. Hogy jó benyomást kelts bennük, érdemes az alábbi kérdésekre végiggondolni a válaszaidat:
- Hogy hívnak? Hogy szeretnéd, hogy szólítsanak?
- Mivel foglalkozik a vállalkozásod? Miben tudsz segíteni a jelenlévőknek?
- Miért vagy a workshopon?
- Mi az álmod, célod a vállalkozásoddal?
Nem egy bonyolult feladat, mégis kérlek vedd komolyan, mert nagy jelentősége van a jövő évi sikereidben.
5. feladat
Milyen kérdés nem tisztázott benned az Évtervezővel kapcsolatban?
Írd meg a kérdéseidet, hogy a hétfői levelemben tudja ezekre is válaszolni.
Ha pedig nincs kérdésed, akkor pedig ezt írd meg nekem.
Így kiderül, hogy ki olvassa és ki nem ezeket a felkészítő leveleket.
6. feladat
Fontos technikai információk
#IDŐPONT:
2021. november 25-26., csütörtök-péntek
Érkezés: 8.30
Kezdés: 9.00
Ebéd: 12:00-13.30
Befejezés: kb. 18.00
Kérlek érkezz időben!
A workshopot pontosan kezdem!
Hiszen, akik időben érkeztek ezt érdemlik meg!
#HELYSZÍN
A rendezvény online lesz, a ZOOM felületén. Ez egy ingyenes szoftver, amit a számítógépeden, telefonodon, tableteden tudsz használni.
A számítógépedre erről a linkről tudod feltelepíteni: https://zoom.us/
A telefonodra, tabletedre pedig az alkalmazás áruházból tudod telepíteni.
Kérlek ne hagyd utoljára az e-mailben kiküldött link kipróbálását és a technikai beállításokat.
A Zoom időnként frissíteni szokta magát teljesen random módon, így érdemes már 8.30-kor elindítani, így biztosan minden frissítést elvégez 9 óráig.
FONTOS!
Nagyon figyelj arra, hogy a Zoomba való bejelentkezés során azt a nevedet add meg, amivel regisztráltál, így könnyebben fogom azonosítani a résztvevőket.
Ezt a bejelentkezés során és utána is be tudod állítani.
#ÉTKEZÉS, SZÜNETEK
A nap során több szünetet is fogok tartani.
Egyet délelőtt, kettőt délután.
Délben egy hosszabb ebédszünetet tartunk.
#MIRE LESZ SZÜKSÉGED?
1) A kipihentségre, és a nyitottságra.
Ezért zárd le szerdán időben a feladataidat, hogy ki tudd pihenni magadat.
(Kemény 2 nap vár ránk!)
2) A pénzügyi céljaidhoz érdemes előkészítened néhány olyan sarokszámot pl. forgalom megoszlás, vagy havi bontású bevétel, vagy bármi, amire szeretnéd alapozni a vállalkozásod fejlődését.
3) A vállalkozásod naptárára is szükséged lesz, hogy az év értékelését is könnyen el tudd végezni.
4) Stabil internet kapcsolatra, webkamerára és mikrofonra.
Fontos, hogy a program során a kamerád folyamatosan bekapcsolva legyen, hiszen így biztosított az, hogy mindent megfelelő módon át tudjak adni nektek.
Én egy nagy kijelzőn foglak látni titeket, így pontosan látni fogom a reakciótokat, és tudom még jobban segíteni a munkátokat.
A mikrofon pedig a csoportos munka során lesz szükség, mert közösen beszélitek át az egyes feladatok megoldásait.
5) Munkafüzetre, amit az alábbi linken tudsz letölteni:
https://segitsegvallalkozolettem.hu/evtervezo/extra/
#ÖLTÖZÉK, MEGJELENÉS
Jelenj meg úgy a kamera előtt, hogy már az öltözéked is kifejezze, te komolyan gondolod a vállalkozói életmódot. Öltözz fel az átlagos hétköznapokhoz képest elegánsabban, úgy, ahogy más vállalkozók előtt is jól érezd magadat, hiszen itt akár új üzleti kapcsolatokat is kialakíthatsz.
#FELVÉTEL
A workshopról felvétel fog készülni, hogy az év végéig minden résztvevő vissza tudja nézni, hallgatni az elhangzott feladatokat információkat.
#LÉGY JELEN!
Van egy Zen mantra, mely így szól: „Ha ülsz, ülj. Ha jársz, járj. Ne habozz!”
Az a lényeg, hogy amikor valamit csinálsz, akkor legyen az a legfontosabb. Minden más multitasking. Vagyis egy olyan üzemmód, ami nem hatékony. Tehát érkezz a workshopra úgy, hogy aznap semmi mást ne akarj intézni. Teljes figyelmeddel, lényeddel legyél ott, dolgozz keményen, és hozd ki ebből a napból a maximumot! Legyél kíváncsi, mire vagy képes!
#ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Bármilyen kérdéssel fordulj hozzám bizalommal:
+36-30-474-2449
info@segitsegvallalkozolettem.hu
7. feladat
Figyelj a holnapra
Ezt már korábban is írtam, de mivel már a célegyenesben vagyunk, ezért ismét megkérlek rá, hogy a holnapi napodat úgy szervezd, hogy időben fejezd be a munkádat, hogy kellő időt tudj pihenésre fordítani, mert tényleg kemény két nap lesz az Évtervező. És figyelj arra, hogy mindent zárj le úgy magad körül, hogy ráérj csak hétfőn foglalkozni velük. Így biztosítod magadnak a 2 zavarásmentes napot.
Figyelj a vállalkozás környezetére
Egy vállalkozás nem egy légüres térben, hanem versenytársak veszik körül és egy adott iparágban működik.
Erre is ki fogunk térni az Évtervezőn, így arra kérlek most, hogy egy picit gondolkozz mindkét területen.
Kik a legfontosabb versenytársaid? Mi jellemzi őket?
Milyen iparági trendeket látsz? Mik várhatóak az iparágadban?
Ezekről ha van időd olvasgass, nézz utána, hogy az Évtervezőn ezen információk segítségével tudj tervezni.
Aki tervet készít, biztonságot teremt!
Sánta Csaba
Üzleti
Évterező
Workshop
© 2013-2021. S-Process Kft. | E-mail: info@segitsegvallalkozolettem.hu | Telefon: +36304742449